24h 7dni/tyg infolinia - 500 800 935

FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z pytaniami zadawanymi przez klientów naszej wypożyczalni.

 

  1. Czy wynajmę u Was samochód dostawczy bez kaucji?
    Oferujemy wynajem aut dostawczych z możliwie niską kaucją. Kaucja w naszej wypożyczalni w zależności od wielkości auta wynosi 500 lub 1000 zł. Kaucja to zabezpieczenie na wypadek uszkodzenia samochodu przez klienta. W wypadku zwrotu samochodu bez żadnych uszkodzeń, kaucja w całości jest zwracana w momencie oddania pojazdu.
  2. W jaki sposób mogę wpłacić kaucję?
    Kaucję można wpłacić gotówką przy odbiorze samochodu lub też przelewem na konto wypożyczalni. Nie wymagamy posiadania karty kredytowej przez klienta.
  3. W jakiej formie i jak szybko oddajecie kaucję?
    ​Kaucja jest zwracana w momencie zwrotu auta jednak nie wcześniej niż zostanie uregulowana płatność za wynajem. Kaucja zwracana jest przelewem.
  4. Czy każdy może korzystać z Waszych usług?
    ​Wynająć u nas samochód może każda osoba, która ukończyła 23 rok życia i posiada prawo jazdy przez okres dłuższy niż 1 rok.
  5. Jakie dokumenty powinienem mieć przy wynajmie samochodu?
    Do wynajmu samochodu wymagane jest przedstawienie dwóch dokumentów potwierdzających tożsamość najemcy (np. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy)
  6. Czy muszę rezerwować samochód?
    Rezerwacja samochodu jest mile widziana, nie jest jednak wymagana. Przy braku rezerwacji nie mają Państwo gwarancji na dostępność konkretnego typu samochodu.
  7. W jaki sposób mogę zarezerwować samochód?
    Samochód można zarezerować kontaktując się z wybranym oddziałem poprzez maila lub telefonicznie.
  8. Jakie formy płatności za wypożyczenie samochodu akceptujecie?
    Za wynajem można zapłacić gotówką lub dokonać przelewu na konto wypożyczalni.
  9. Czy mogę palić w wynajmowanym aucie?
    Jest zakaz palenia w samochodach. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna.
  10. Czy za anulowanie rezerwacji doliczana jest kara?
    Za anulowanie rezerwacji nie doliczamy kary, ale prosimy o taką informację.
  11. Czy przy wynajmie długoterminowym mogę okleić samochód własnym logo?
    W wypadku najmu długoterminowego, istnieje taka możliwość.
  12. Gdzie odbiorę zarezerowany samochód?
    Zarezerowane auto można odebrać w wybranej filii. Przy wynajmie powyżej 2000 zł, możemy bezpłatnie podstawić samochód we wskazane przez klienta miejsce.
  13. Czy istnieje możliwość podstawienia samochodu we wskazane miejsce?
    Tak, podstawiamy samochód pod adres wskazany przez klienta. Jest to usługa płatna dodatkowo według cennika. W wypadku wynajmu na kwotę min. 2000 zł, podstawiamy samochód gratis.
  14. Czy auto może odebrać osoba trzecia?
    Tak, w takim wypadku wymagane jest upoważnienie.
  15. Chciałbym przedłużyć wynajem. W jaki sposób mogę to zrobić?
    Najlepiej osobiście lub poprzez wpłatę na konto. Istnieje również możliwość telefonicznego przedłużenia najmu, ale jedynie o 24h.
  16. Czy za wynajem pobieracie dodatkowe opłaty?
    Dodatkowe opłaty pobierane są wyłącznie za świadczenie dodatkowych usług w tym np. wypożyczenie nawigacji GPS, podstawienie samochodu na adres wskazany przez klienta lub też zwrot poza godzinami pracy wypożyczalni. Wszystkie dodatkowe opłaty zawiera cennik na stronie www.kangoor.pl
  17. Czy samochody oferowane na wynajem mają limit kilometrów?
    Istnieje możliwość wynajmu samochodów zarówno z limitem dobowym wynoszącym 200 km, jak i w opcji bez limitu kilometrów.
  18. Czy samochód może prowadzić tylko osoba, która wynajęła auto?
    Samochód może prowadzić osoba, która dokonała wynajmu, jak i osoba pisemnie przez wynajmującego upoważniona.
  19. Czy Waszym samochodem mogę wyjechać za granicę?
    Tak, istnieje taka możliwość. W tym wypadku należy przy podpisywaniu umowy zgłosić taki fakt i dokonać jednorazowej wpłaty w wysokości 100 zł. Są jednak kraje, na wyjazd do których nie wydajemy zgody naszym klientom są to: Albania, Białoruś, Rosja, Hercegowina, Bułgaria, Czarnogóra, Estonia, Kosowo, Litwa, Łotwa, Macedonia, Mołdawia, Rumunia, Serbia, Turcja i Ukraina.
  20. Nie posiadam polskiego prawa jazdy. Czy mogę wynająć samochód w waszej wypożyczalni?
    Tak, przepisy ruchu drogowego są wszędzie takie same.
  21. Co muszę zrobić w przypadku kolizji/wypadku?
    Należy wezwać policję w celu spisania odpowiedniego protokołu szkody i skontaktować się z nami w celu ustalenia szczegółów.
  22. Co muszę zrobić w przypadku awarii samochodu?
    Zadzwonić pod numer alarmowy znajdujący się na umowie najmu.
  23. Czy w przypadku awarii samochodu podstawiacie samochód zastępczy?
    Tak, o ile awarii nie da się usunąć na miejscu.
  24. Czy muszę zwrócić samochód z pełnym bakiem?
    Każde wynajmowane Klientowi auto, posiada zatankowany do pełna bak. Przy zwrocie samochodu pełny bak jest również wymagany.
  25. Czy wystawiacie faktury za wynajem?
    Jesteśmy w pełni legalnie działającą firmą, dlatego na każdą świadczoną przez nas usługę wystawiamy faktury VAT.
  26. Czy w przypadku kolizji lub wypadku nie z mojej winy ponoszę jakąś odpowiedzialność?
    Nie, jeżeli została sporządzona notatka policyjna. W każdym przypadku wstrzymujemy kaucję do momentu wyjaśnienia sprawy.
  27. Ile zapłacę za wynajem samochodu w wypożyczalni Kangoor?
    Cena za wynajem uzależniona jest od rodzaju wynajmowanego samochodu jak i okresu na jaki się go wynajmuje. Szczegółowy cennik dostępny jest na stronie www.kangoor.pl w zakładce wypożyczalnia.
  28. Czy oferujecie dodatkowe wyposażenie?
    Na miejscu istnieje możliwość wynajęcia nawigacji GPS , CB radio, łańcuchy itd.
  29. Jaki jest minimalny okres na jaki mogę wynająć samochód?
    Minimalny okres na jaki można wynająć samochód wynosi 24 godziny.
  30. Jakie ubezpieczenie posiadają Wasze samochody?
    OC, AC, ASSISTANCE
  31. Czy auto mogę oddać w innej filii niż wypożyczałem?
    Istnieje możliwość zwrotu samochodu w innej filii niż nastąpiło jego wypożyczenie. Usługa płatna dodatkowo zgodnie z cennikiem.
  32. Czy mogę odebrać/oddać samochód poza godzinami pracy?
    Istnieje możliwość zwrotu samochodu poza godzinami pracy danej filii. Jest to usługa dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem.
  33. Co w wypadku spóźnienia się ze zwrotem samochodu?
    Do 5 godzin spóźnienia, pobierana jest opłata w wysokości 20 zl brutto/h, po 5 godzinach, naliczana jest kolejna doba.
  34. Czy mogę wynająć samochód "od ręki"?
    Każda z naszych filii posiada na wynajem od kilkunastu do kilkudziesięciu aut. Zawsze posiadamy wolne samochody na wynajem. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować ciągłej dostępności konkretnego modelu lub typu auta. Dlatego mimo wszystko, zalecamy wcześniejszą rezerwację.